Kom nyss hem från en lång promenad med susanna, ja vi gick i regnet men det va mys. När jag kom hem stog det framme jordgubbar och kladdkaka och jag tycker faktist att jag förkänade det :D idag har det väl inte hänt någonting speciellt satt med en ny tjej på jobbet och testade lite nya sälj tips och det gick faktist bra och gjorde mig på ett väldigt bra humör efter att det gått piss :P,

Imorgon är det TORSDAG! bästa dagen på hela veckan för då är det ju dans. efter det ska vi bort till lägenheten och skriva på kontraktet. WOOOOOOHOOO :D gaaaalet glad.

Nej nu ska jag plocka fram kläder och allting till dansen och annat inför morgon dagen. Tar ju en sån tid på morgonen annars. Sen blir det en film på det men lär ju slockna på en gång känner jag just nu. Tycker faktist att det här busvädret är riktigt mysigt så här på kvällen, men bara det är fint väder tills i morgon för jag vill gå min vanliga morgon prominix. Blir så pigg och glad då :D. Nä nu säger jag god natt alla glada !!!!!!!
2010-04-28 @ 22:07:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0