Nu är det fredag igen. Jag vet faktis inte hur det blir efter jobbet längre. Jag och madde skulle ju på bio men det är ju Robins sista dag så han vill ju att vi ska med på en after work med resten av jobbet så det är ju klart! :) han ska flytta tillbaka till skellefteå och spela in skiva till hösten tror jag det var! så det är roligt. dom har faktist några bra låtar som jag ska lägga upp. så det är riktigt kul men inte alls lika kul att han ska sluta!!! ush nej .. senare blir det att möta upp Isak tror jag att jag hörde någon fågel viska i mitt öra och sen Magenta? vi får väl se hur det blir med det, det brukar ju inte bli som planerat med oss två ;)



Glada robin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0