Fy fan vad skönt nu är allting klart. Efter jobbet drog jag och dansade som vanligt. va dock inte alls lika kul som det brukar det va ingen isse där idag. Men efter det drog jag och madde till lägenheten och skrev på kontraktet. så nu är det helt KLART!!!!!!!! så jävla lycklig!!! vi får till och med flytta in tidigare en den 1. Efter det trog vi till treat och hälsade på och tog ett glas.

Dagen annars har gått sjukt bra. Sålde som tusan på jobbet och har vart på världens bästa humör. Nu är jag super trött  och vill bara gå och lägga mig och sova. Imorgon så ska jag och madde fira så kvällen kan inte bli mer än toppen. :D

God natt alla glada. imorgon blir det en jäklans massa bilder!!!!!!


2010-04-29 @ 22:19:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0