Nu är jag äntligen hemma. Jag och Madde åkte hem till mig efter jobbet och tog en tiktigt riktigt lång promenad från bussen hem åt en mysig middag för änu en lång promenad. Där efter passade vi på att sola och efter det en lång lång omväg hem för en sista promenix med Jullan :) Så nu ligger jag i sängen medans madde sitter och pratar med Tomtom och jag är jätte trött. Imorgon väntar en bra tag. det ska bli toppen väder igen och jag och madde ska åka tidigare in så att vi hinner med en bra promenad innan jobbet i solen :D. Imorgon väntar en helt under bart solig dag med fotboll med ebs om vi hittar våran boll, och promenader på djurgårn. Jag ÄLSKAR våren !!!

Nu ska jag sova och mys prata med Madde natti natti mina underbara vänner :D !!!



Blir en fin bild på världens finaste människa så vi alla drömmer fina drömmar :D !
2010-04-26 @ 23:43:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0