Fint väder är det idag och det gör mig på topp humör. Inte haft tid att sriva idag mycket att göra på jobbet och det har också gått sjukt bra.

Japp i går va en bra dag, är fortfarande sjukt  glad men ni får inte veta än. Jag ska hålla på det ett tag. mohaha fins dom som inte kommer bli lika glada ;)

Idag är det fredag och vaf händer då? jooo vi ska hem till en vän och drick vin på en stor terass. Dum som jag är tar jag med mig en kamera utan minneskort. Men hoppas på att syrran  kommer in så får hon dumpa av det här hos mig.
Ja sen får vi väl se vart vi hamnar efter det. Nice blir det alltid det är SOL och FREDAG !!! :D 


Nu måste jag jobba vidare hej svej,

2010-04-23 @ 15:29:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0