JAG ÄR SÅÅ GLAAAD IDAAAAAAAAAAG, SOOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!!!!!!!
Gårdagen va bra, bara bra. Satt hemma och drack vin hemma hos fredrik efter jobbet sen bar det iväg till treat. Och där var ju Susanna och det va riktigt kul !! :D idiot som jag är så tar jag med mig en kamera utan minneskort så jag har inga bilder alls att lägga upp, jätte tråkigt men idag ska det knäppas en jädra massa kort :D

Ikväll ska vi grilla hemma hos freddan på hans takterass och det ska bli super mysigt. vad det blir efter det får vi allt se. Men en hej dundrans kväll ska vi i alla fall ha!!!! sen ska det ju också FIIIIIIRAAAS!

Nej nu kan jag inte sitta inne längre måste göra mig klar för att sticka i väg ner på stan igen !!!!!!!!! heeej då :D




2010-04-24 @ 13:21:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0