Nu
har jag och Madde bokat hotel. Vart ska vi någonstans så? först tänkte vi Göteborg men det va lite för långt så vi bokade hotel här hemma i Stockholm istället. Ja vi bestämde oss att lyxa till vardagen lite sådär mysigt och festligt. Så där bor vi över helgen. Sjukt skönt och mysigt. Och det ska ju bi så fint väder också! Så det kommer bli mycket bilder! Blev då Scandic precis vid humlan. Så att det är så nära och bra som möjligt närmare går det ju inte.

Dagen hitils har gått till att jobba då självklart och bokat hotel då, Shoppade lite saker till helgen. Blev lite allt möjligt, och slutade med lite fotboll. Och jag hoppas att mitt ögongodis på andra sidan fönstret inte har gått hem det kan ju vara så att dom jobbar halv dag idag. Jag som hade tänkt bjuda över dom nu när vi slutar ;)





2010-04-01 @ 14:12:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Killian

It is going too be real crazy this weekend ;) Är så galet taggad!!!

2010-04-01 @ 14:19:10
URL: http://killiankills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0